FAQs (Συχνές ερωτήσεις)

Γενικά - Τρόπος λειτουργίας

Το e-table σας βοηθάει να ανακαλύψετε νέα εστιατόρια και να κάνετε την κράτησή σας online, όλο το 24ωρο, χωρίς τηλέφωνο και χωρίς αναμονή για επιβεβαίωση.
Το e-table είναι εντελώς δωρεάν, δεν απαιτεί πιστωτική κάρτα ενώ σας εξασφαλίζει αποκλειστικές εκπτώσεις έως 50% καθώς και άλλα προνόμια.
Γιατί γίνεται εύκολα και γρήγορα, όλο το 24ωρο, χωρίς τηλέφωνο και χωρίς αναμονή για επιβεβαίωση.
Γιατί τις περισσότερες φορές η κράτηση σας συνοδεύεται από αποκλειστικές εκπτώσεις έως 50% οι οποίες εφαρμόζονται διακριτικά στο σύνολο του τελικού σας λογαριασμού.
Γιατί μπορείτε να μαζεύετε πόντους επιβράβευσης οι οποίοι εξαργυρώνονται προς επιπλέον εκπτώσεις 10€ ή 25€.
Γιατί συνήθως λαμβάνετε πιο «προσεγμένη» εξυπηρέτηση χάρη στη δυνατότητα κριτικής μετά την κράτηση.
Πάρα πολύ απλά: κατά την άφιξη σας στο εστιατόριο απλά αναφέρετε το όνομα της κράτησης καθώς και ότι την έχετε κάνει μέσω του e-table. Η έκπτωση θα εφαρμοστεί απευθείας στον τελικό σας λογαριασμό! Δεν υπάρχουν κουπόνια ούτε χρειάζεται να εκτυπώσετε κάτι.
Οι κρατήσεις του e-table αφορούν προσυμφωνημένα τραπέζια με τα εστιατόρια και για το λόγο αυτό όταν κάνετε κράτηση ΔΕΝ χρειάζεται να περιμένετε για επιβεβαίωση.

Στην ακραία περίπτωση που ένα εστιατόριο πρέπει να ακυρώσει την κράτησή σας για λόγους ανωτέρας βίας εμείς θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας προκειμένου να σας ενημερώσουμε σχετικά και να σας προσφέρουμε εναλλακτική σε κάποιο άλλο εστιατόριο. Αν μάλιστα η ακύρωση γίνει τις τελευταίες ώρες θα σας κάνουμε δώρο και 10 ευρώ (1.000 πόντους επιβράβευσης).

Διαχείριση κρατήσεων

Η τροποποίηση ή ακύρωση μιας κράτησης γίνεται πολύ εύκολα και χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση, μέσα από την ενότητα «οι κρατήσεις μου» από το προφίλ σας στο e-table.
Τροποποίηση: Κατά την τροποποίηση κράτησης μπορείτε να αλλάξετε την ώρα προσέλευσης, ημ/νία, τα άτομα, το ονοματεπώνυμο, το κινητό τηλέφωνο ή τα ειδικά σχόλια της κράτησης.
Ακύρωση: Η ακύρωση μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή και χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση. Στην περίπτωση που αλλάξετε το πρόγραμμα σας συνιστούμε να ακυρώνετε πάντοτε την κράτησή σας προκειμένου να μην χαρακτηρισθείτε από το εστιατόριο ως περιστατικό Μη Εμφάνισης (no-show). Τα εστιατόρια δεσμεύουν πόρους για εσάς και είναι κρίμα να μην μπορούν να διαθέσουν το τραπέζι σας αλλού.
Εναλλακτικά, μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την κράτησή σας τηλεφωνικά επικοινωνώντας μαζί μας στο 211-311-5555 (καθημερινά 11:00–23:00 με αστική χρέωση).
Επικοινωνήστε μαζί μας στο 211-311-5555 (καθημερινά 11:00–23:00 με αστική χρέωση), πείτε μας για ποιο εστιατόριο ενδιαφέρεστε και αν υπάρχει ελεύθερο τραπέζι η κράτησή σας θα γίνει άμεσα.
Για να κάνετε αξιολόγηση σε ένα εστιατόριο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει online κράτηση σε αυτό και να την έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς με την επίσκεψη σας στο εστιατόριο. Στην περίπτωση αυτή, μετά από 48ώρες από την ώρα της κράτησης θα λάβετε ένα email που θα σας παροτρύνει να βαθμολογήσετε το εστιατόριο σε τέσσερις κατηγορίες, καθώς και να γράψετε μια μικρή κριτική με ελεύθερο κείμενο.

Εναλλακτικά, μετά τις 48 ώρες μπορείτε να κάνετε αξιολόγηση ακολουθώντας τον αντίστοιχο σύνδεσμο από την ενότητα «οι κρατήσεις μου» από το προφίλ σας στο e-table.

Σύστημα πόντων

Με κάθε σας κράτηση, κριτική ή κοινοποίηση στο facebook, το e-table σας ανταμείβει με πόντους επιβράβευσης για να κερδίζετε επιπλέον έκπτωση σε δεκάδες αγαπημένα εστιατόρια!

Συγκεκριμένα μαζέψτε:
1000 πόντους και κερδίστε 10 ευρώ επιπλέον έκπτωση, ή
2000 πόντους και κερδίστε 25 ευρώ επιπλέον έκπτωση
Πώς κερδίζετε πόντους:
1η ολοκληρωμένη κράτηση: +200
Κάθε ολοκληρωμένη κράτηση: +100
Κριτική: +25
Προσκαλέστε τους φίλους σας να κάνουν κράτηση και κερδίστε και οι δυο: +500 ο καθένας

Προσοχή!
Μην κάνετε no-show γιατί θα χάσετε 300 πόντους επιβράβευσης! Επίσης αν δεν κάνετε χρήση του e-table για πάνω από ένα χρόνο (είτε κάνοντας κάποια νέα κράτηση είτε κριτική σε προηγούμενη κράτηση) τότε οι πόντοι σας θα μηδενιστούν οπότε φροντίστε να τους εξαργυρώσετε εγκαίρως!

Μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους επιβράβευσης στα εστιατόρια του e-table που μετέχουν στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών! Δείτε ποια εστιατόρια μετέχουν.

Προβλήματα με λογαριασμό

Το Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών! ξεκίνησε στις 20/12/2014 και λαμβάνει υπόψη τις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν από αυτήν την ημερομηνία και μετά. Οι πόντοι πιστώνονται στο λογαριασμό σας στο e-table, 48ώρες μετά την ώρα της κράτησης και εφόσον η κράτηση δεν ακυρώθηκε ή δεν ήταν no-show.

Αν παρόλα αυτά παρατηρήσετε ότι δεν έχουν περαστεί κάποιοι πόντοι επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να το δούμε και να το διορθώσουμε άμεσα.

Προβλήματα με κράτηση

Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει σπάνια. Ίσως κάποιος υπάλληλος του εστιατορίου να μην είχε ενημερωθεί σωστά ή να ξέχασε ότι η κράτησή σας ήταν από το e-table. Eπικοινωνήστε μαζί μας αναφέροντας τον κωδικό της κράτησής σας προκειμένου να το διερευνήσουμε άμεσα.

Στην περίπτωση που το ποσοστό της έκπτωσης δεν αποδόθηκε στο λογαριασμό σας, φροντίζουμε εφόσον υπάρχει η απόδειξη να επιστρέψει το εστιατόριο τη διαφορά.
Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει εξαιρετικά σπάνια και αν συμβεί η εμπειρία μας έχει δείξει ότι οφείλεται σε παράλειψη από την πλευρά του εστιατορίου.

Θα θέλαμε να γνωρίζετε πως το e-table προκειμένου να διασφαλίσει τις κρατήσεις των χρηστών του, έχει προδεσμεύσει τραπέζια στα συνεργαζόμενα εστιατόρια και για το λόγο αυτό δεν χρειάζεται αναμονή για επιβεβαίωση.

Παράλληλα, για κάθε κράτηση τα εστιατόρια ενημερώνονται με email και SMS ενώ για να είμαστε 100% βέβαιοι ότι δεν θα προκύψει κάποιο πρόβλημα εκπρόσωπος του e-table επιβεβαιώνει και τηλεφωνικά για την κράτηση τουλάχιστον μία ημέρα πριν την ημέρα προσέλευσης (ή αρκετές μέρες νωρίτερα για κρατήσεις σε ειδικές ημέρες όπως π.χ. Αγίου Βαλεντίνου, Τσικνοπέμπτη κτλ).

Τέλος, όλα τα συνεργαζόμενα εστιατόρια έχουν πρόσβαση σε ειδικό διαχειριστικό περιβάλλον για να μπορούν να βλέπουν και να ελέγχουν τις κρατήσεις τους 24/7.

Τηλεφωνικό ενδιαφέρον για κράτηση

Βεβαίως. Καλέστε μας στο 211-311-5555 (καθημερινά 11:00–23:00 με αστική χρέωση) και θα σας εξυπηρετήσουμε αμέσως.

Γενικά - Τρόπος συνεργασίας

Η προβολή της επιχείρησης σας στο e-table είναι εντελώς δωρεάν. Η μόνη χρέωση που υπάρχει είναι ένα μικρό ποσό, για κάθε άτομο που έρχεται στο εστιατόριο σας με κράτηση που έγινε μέσω της πλατφόρμας μας. Δεν υπάρχει καμία άλλη χρέωση ενώ οι ακυρώσεις και τα no-shows δεν χρεώνονται.

Μάθετε περισσότερα για το τι μπορούμε να σας προσφέρουμε ή πάρτε μας τηλέφωνο στο 211-311-5555 (καθημερινά 11:00–23:00 με αστική χρέωση) για να κανονίσουμε ένα ραντεβού στο χώρο σας και να συζητήσουμε όλες τις λεπτομέρειες από κοντά.

Προβλήματα με κρατήσεις

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 211-311-5555 (καθημερινά 11:00–23:00 με αστική χρέωση) και πείτε μας τα στοιχεία της κράτησης προκειμένου να αλλάξουμε την κατάστασή της σε “no-show” ή “ακυρωμένη”. Για αυτή την κράτηση δε θα τιμολογηθείτε. Να θυμάστε ότι μπορείτε να διαχειρίζεστε και μόνος σας τις κρατήσεις από το διαχειριστικό σας προφίλ στο e-table.
Μπορείτε να την ακυρώσετε από το διαχειριστικό σας προφίλ στο e-table. Εναλλακτικά μπορείτε να μας πάρετε στο 211-311-5555 (καθημερινά 11:00–23:00 με αστική χρέωση) και να πείτε τα στοιχεία της για να την ακυρώσουμε εμείς. Για την κράτηση αυτή δε θα τιμολογηθείτε. Είναι πολύ σημαντικό να μας ενημερώνετε το συντομότερο δυνατό για τις ακυρωμένες κρατήσεις προκειμένου να μην έχει τη δυνατότητα ένας χρήστης που δεν προσήλθε στο εστιατόριο σας, να κάνει κριτική και να μην εμφανίζονται προβλήματα στην τιμολόγησή σας.
Το e-table σας στέλνει μηνιαία αναφορά των κρατήσεών σας έτσι ώστε να έχετε εποπτική εικόνα τους για τον μήνα που πέρασε. Επιπλέον, για όσα εστιατόρια πρόκειται να τιμολογηθούν στέλνεται μία επιπλέον αναφορά κρατήσεων προς τιμολόγηση, η οποία περιέχει τα στοιχεία κρατήσεων που αφορούν στο προς έκδοση τιμολόγιο.

Σε περίπτωση αμφισβήτησης των στοιχείων των Αναφορών μπορείτε να μας καλέσετε στο 211-311-5555 (Δευτέρα έως Παρασκευή 11:00 – 19:00) ή να επικοινωνήσετε με τον εκπρόσωπο μας με τον οποίον συνεργάζεστε.

Από τη στιγμή που λάβατε το τιμολόγιο σημαίνει πως έχετε τιμολογηθεί για τις κρατήσεις που έλαβαν χώρα μέσω e-table. Στο τιμολόγιο αυτό θα βρείτε όλα τα στοιχεία προκειμένου να προχωρήσετε στην αποπληρωμή του τιμολογίου μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση επικοινωνήστε μαζί μας στο 211-311-5555 (Δευτέρα – Παρασκευή 11:00 – 19:00)

Τιμολόγια

Από τη στιγμή που λάβατε το τιμολόγιο σημαίνει πως έχετε τιμολογηθεί για τις κρατήσεις που έλαβαν χώρα μέσω e-table. Στο τιμολόγιο αυτό θα βρείτε όλα τα στοιχεία προκειμένου να προχωρήσετε στην αποπληρωμή του τιμολογίου μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση επικοινωνήστε μαζί μας στο 211-311-5555 (Δευτέρα – Παρασκευή 10:00 – 19:00)
Με την έκδοση τιμολογίου, αποστέλλουμε ένα SMS στα κινητά τα οποία μας έχετε υποδείξει, προκειμένου να «κατεβάσετε» το αρχείο του ηλεκτρονικού τιμολογίου από το email σας και να ενημερώσετε σχετικά το λογιστή σας. Στο τιμολόγιο αυτό θα βρείτε όλα τα στοιχεία προκειμένου να προχωρήσετε στην αποπληρωμή του μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.
Η τιμολόγηση πραγματοποιείται σε μηνιαία βάση, εφόσον το σωρευτικό ατιμολόγητο υπόλοιπο είναι μεγαλύτερο ενός ορίου (σε ευρώ). Ανεξάρτητα από το σωρευτικό ατιμολόγητο υπόλοιπο, τιμολογείστε πάντα κατά το κλείσιμο του έτους, όπως ορίζει η Νομοθεσία.